Innelista

Jag har precis korkat upp en kall Coca Cola Zero och tagit fram nya Frotté som nyss damp ner i brevlådan. Jag tar min första klunk och slår upp en sida på måfå. Ljuvligt, tror jag, men det tar inte längre än någon sekund innan jag sätter klunken i halsen och börjar hosta så jag tror att jag ska kvävas. Vad ser jag? Jo jag ser att min pojkvän ligger etta på Gert Fylkings innelista. Är detta ett skämt? Vad kan möjligtvis Henrik ha gjort för att förtjäna detta? Har mannen bakom listan verkligen gjort den research som behövs för att sätta en människa som etta på en lista? Har mannen bakom listan tagit hänsyn till det faktum att Henrik retar upp allt och alla med sina diskussioner, att han snarkar och pruttar när han sover, att han är egocentrerad och att han dessutom tror att livet går ut på att spela TVspel? Har mannen bakom listan tänkt på allt detta när han satte min pojkvän som etta? Nej jag tror inte det.


Vart kan jag överklaga?

/ J.

gert


Kommentarer
Postat av: Mia

haha :)

2008-02-24 @ 02:26:20
URL: http://miahansback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0