SPA

Idag har jag varit och fått ansiktsbehandling. Helt fantastiskt! Hur kan det vara så underbart att ligga där och få massa klet insmort i ansiktet, massa kläm och ögonbrynsplock som gör ont som satan. Och sedan efter en dryg timme när man reser sig och kollar sig i spegeln ser man betydligt mycket sämre ut än när man kom dit. Ja, med undantag för ögonbrynen då förstås. Näsan är helt röd av alla groteska pormaskar som klämts (som man inte ens visste att man hade?) och hakan likaså. Det är inte underbart...

Nej hörrni, det som är underbart är när man kommer hem och rodnaden har lagt sig. Man ser nästan sminkad ut, ty fransarna är färgade och huden är slät, len och felfri. Mitt ansikte är lent som en babystjärt. Jag upprepar, som en babystjärt!

Detta, är något som jag kallar för otippat fantastiskt mina vänner.

/ E.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Man blev ju inte lite avundsjuk. :)

2008-02-28 @ 09:58:32
URL: http://stilic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0