Workdays

Japp, den här dagen har varit utomordentligt fantastisk.
Utomordentligt fantastiskt DÅLIG förstås!

För mitt ICA, som ligger i en stad som inte finns, har minsann inte haft det lika lugnt som J's jävla äckel ICA som ligger i vad invånarna i denna stad skulle kalla för sveriges nästa huvudstad. Vi har minsann inte fått kolla på någon jävla ful och tråkig melodifestival, som iallafall hade varit bättre än att jobba. Vi har minsann haft det så jävla stressigt att man har behövt göra tre saker samtidigt och ändå inte hinna med. Vi har minsann inte ens hunnit få någon normal rast. Typ.

Detta har förstås resulterat i att dagens 8 och en halv timmes jobb har gått ganska snabbt och smärtfritt. Skönt. Dock är hela min kropp mörbultad, fötterna värker och ryggen är sliten. Nu skulle man ha en snygg och muskulös man som masserade min ömma kropp och sa en rad söta och uppmuntrade ord som man kunde fnysa åt. Men icke. Någon stark och muskulös man finns inte inom räckhåll och imorgon väntar ytterliggare åtta härliga timmar på mitt kära ICA.

Jag väntar tålmodigt på lönen.

/ E.

Kommentarer
Postat av: Cheri

SYND! Heeeeeeeeehe.

2008-02-23 @ 22:22:59
URL: http://Cherrylicious.blogg.se
Postat av: Lexie

hoppas din lördag har vart bra :)

2008-02-23 @ 23:49:07
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0